MODEL PROWADZENIA PROJEKTU
Nasz model prowadzenia projektów usług informatycznych z zakresu bezpieczeństwa danych oraz sieci oparty jest na indywidualnych potrzebach klientów. Uwzględniamy specyfikę sieci oraz wymagania, jakie stawia przed nią charakterystyka organizacji.
Badanie potrzeb – dokładnie zapoznajemy się z potrzebami klientów, identyfikujemy każdy przypadek osobno i wnikliwie analizujemy problemy. Właściwa interpretacja sytuacji pozwala nam trafnie dopasować rozwiązanie.
Dobór rozwiązania – na tym etapie najcenniejsze okazują się nasze kompetencje zawodowe i znajomość produktów. Dzięki szerokiemu portfolio zawsze możemy dopasować odpowiednie rozwiązanie. Po jego doborze przeprowadzamy testy w sieci docelowej, aby potwierdzić prawidłowy prawidłowe funkcjonowanie.
Wdrożenie – jesteśmy w stanie wdrożyć każde zaproponowane rozwiązanie w środowisku produkcyjnym. Działanie to zapobiega niepotrzebnym przestojom, które często mogłyby nieść za sobą poważne skutki finansowe.
Szkolenie – podczas wdrożenia szkolimy kadrę działu informatycznego, aby bezbłędnie potrafiła administrować i zarządzać nowym rozwiązaniem.
Pomoc techniczna – po każdej wdrożonej usłudze świadczymy pomoc techniczną, dzięki czemu nie musisz obawiać się nowego rozwiązania w swojej sieci. Odpowiadamy na każde pytanie oraz wspieramy aż do momentu uzyskania płynności obsługi.