Skontaktuj się z nami biuro@atcomp.pl 61 625 68 57

Outsourcing IT

NA CZYM POLEGA OUTSOURCING IT

Każda metropolia posiada sieć komunikacyjną, o którą dbają odpowiedni specjaliści. Tak samo jest z siecią komputerową. Outsourcing IT polega na zlecaniu działań informatycznych zewnętrznej firmie. Posiadamy już dziesięć lat doświadczenia w tym zakresie. Obsługujemy małe i średnie firmy z Poznania oraz okolic, powiatu poznańskiego. Są to zarówno gabinety posiadające kilka komputerów, jak też przedsiębiorstwa produkcyjne zatrudniające ponad 250 pracowników. Każda z firm ma inne potrzeby, a my zapewniamy każdej z nich kompleksową obsługę informatyczną na ich miarę.

TO WYRÓŻNIA NASZE PODEJŚCIE DO OUTSOURCINGU IT

ZALETY WSPARCIA INFORMATYCZNEGO DLA FIRM I INSTYTUCJI

Dla każdej firmy szczególnie ważne jest nadążanie za zmianami w informatyce, ponieważ działania te proaktywnie chronią przed wieloma zagrożeniami oraz umożliwiają znaczne przyspieszenie wielu procesów (na przykład komunikacyjnych czy logistycznych), zwiększając efektywność organizacji i obniżając niepotrzebne koszty. Dzięki nam uzyskasz łatwy dostęp do najnowszych technologii informatycznych oraz know-how w zdecydowanie lepszych cenach (między innymi ze względu na rozbudowane kontakty w branży).

Zwiększa się stabilność i ciągłość procesów ze względu na powierzenie ich naszej firmie – zapewniamy stałą opiekę i odpowiednią reakcję na nagłe potrzeby, ponieważ jako organizacja nie jesteśmy podatni na czynniki losowe (jak na przykład choroba).

Sprawne i efektywne zarządzanie procesami biznesowymi i ich automatyzacja wymagają odpowiednich narzędzi informatycznych.

Zapewniamy eksperckie doradztwo, wykonawstwo projektów IT (od zaplanowania po wdrożenia), a także dostawy sprzętu i oprogramowania. Stawiamy na najwyższą jakość obsługi, ponieważ zależy nam na dobrych relacjach oraz na długoterminowej współpracy.

Podjęcie z nami współpracy to przekazanie odpowiedzialności za dane czynności grupie ekspertów, którzy mogą pracować zamiennie, a także korzystają z bazy danych oraz bazy wiedzy całej firmy, a nie jednego pracownika. Dodatkowo wykorzystujemy własne narzędzia, dzięki czemu zmniejszają się koszty obsługi.

Wsparcie specjalistów systematycznie wzmacnia firmę i jest nieocenione w kryzysowych sytuacjach. Jako firma wyspecjalizowana w bezpieczeństwie IT oraz sieciach komputerowych zatrudniamy ekspertów z naszej branży. Dzięki temu, że zatrudniamy najlepiej wyszkoloną kadrę pracowniczą, która rozwiązuje podobne problemy w wielu różnorodnych firmach, możesz skorzystać z usług na najwyższym poziomie w atrakcyjnej cenie.

Podjęcie współpracy z nami skutkuje efektywniejszym wykorzystaniem czasu pracy – specjalista pracuje tylko wtedy, gdy jest rzeczywiście potrzebny, niekoniecznie na ośmiogodzinnym etacie. Dla firmy jest to niwelowanie ryzyka związanego z poszukiwaniem, zatrudnianiem i utrzymaniem własnych ekspertów (na przykład szkolenia podnoszące kwalifikacje, systemy motywacyjne).

Pracownicy nie są obciążeni problemami, które nie dotyczą bezpośrednio ich zadań. Kadra menedżerska uwolniona jest od czasochłonnych czynności administracyjnych. Sprawniej działają narzędzia pracy (komputery, serwery, aplikacje itp.) podstawowych komórek organizacyjnych, co przyspiesza wykonywanie zadań.

Korzystanie z outsourcingu jest tańsze niż utrzymywanie wąsko wyspecjalizowanych pracowników. Wszelkie prognozy rynkowe zapowiadają, że znalezienie odpowiedniego człowieka do pracy będzie z roku na rok coraz trudniejsze, co spowoduje dalszy wzrost płac. Natomiast koszt outsourcingu wynosi najczęściej 1000-2000 zł netto (w zależności od wielkości przedsiębiorstwa).

Z powodu wieloletnich kontaktów z producentami sprzętu i oprogramowania jesteśmy w stanie uzyskać o wiele lepsze profity, niż gdybyś działał w pojedynkę. Dzięki temu w przypadku długoterminowej współpracy koszty wdrożenia nowych inwestycji są o wiele niższe lub zniwelowane.

W odróżnieniu od pracownika etatowego nasza firma pracuje wtedy, kiedy jest potrzebna. Nie liczy godzin nadliczbowych, a jeśli wystąpi potrzeba – pracuje również w nocy, weekendy oraz święta (opcja taka najczęściej wykorzystywana jest przez firmy produkcyjne, które muszą mieć zagwarantowaną ciągłość produkcji).

Pozostajemy w ciągłym kontakcie – dzięki nieustannym dyżurom specjalistów na zgłoszenia reagujemy błyskawicznie. Reagujemy praktycznie natychmiastowo na wszelkie awarie lub zagrożenia. Powierzenie nam opieki nad danym procesem zapewnia bezpieczeństwo zachowania jego ciągłości.

Współpracę opieramy na jasnych zasadach i całkowitej poufności. Jesteśmy elastyczni i zakres usług dopasowujemy do potrzeb .

Pracownik etatowy, w przypadku ewentualnych konfliktów, może przyczynić się do wielkich szkód w firmie. We współpracy z nami ryzyko to jest zminimalizowane, ponieważ jeśli mamy dostęp do poufnych danych, podpisujemy klauzulę poufności.

Więcej o naszej działalności dowiesz się na tej stronie.

KOMPLEKSOWY ZAKRES USŁUG INFORMATYCZNYCH

W ramach outsourcingu Twoja organizacja może rozszerzyć zakres wsparcia o liczne usługi dodatkowe. Dzięki temu charakter współpracy dopasowujemy precyzyjnie do potrzeb, uzupełniając standardowy zakres umowy o dowolne działania w ramach oferty.

  • Kompleksowa obsługa infrastruktury sprzętowej.
  • Opieka w zakresie programowym nad sprzętem komputerowym (stacje robocze, monitory, serwery, urządzenia sieciowe oraz drukarki).
  • Obsługa oprogramowania użytkowego. [Dotyczy aplikacji działających w środowisku MS Windows (z wyłączeniem aplikacji branżowych, które wymagają specjalistycznej wiedzy w danym zakresie, na przykład księgowe, projektowe, kosztorysowe)].
  • Zarządzanie sieciami LAN i WAN.
  • Administracja urządzeniami sieciowymi, które odpowiadają za sprawne działanie sieci lokalnej w firmie oraz dostęp do Internetu.
  • Zarządzanie bezpieczeństwem IT.
  • Administracja rozwiązaniami bezpieczeństwa (programy antywirusowe, zapory sprzętowe czy rozwiązania do backupu) oraz regularne aktualizacje systemów
  • operacyjnych i aplikacji użytkowych podatnych na ataki (to jest: Windows, Java, przeglądarki internetowe).
  • Administracja serwerami.
  • Administracja w zakresie sprzętowym oraz programowym w zakresie typowych aktywności serwerowych (zarządzanie uprawnieniami użytkowników, udostępnianie plików i drukarek).
  • Doradztwo technologiczne i wdrożeniowe.
  • Fachowe doradztwo w zakresie technologii oraz trendów obecnych na rynku, pomoc merytoryczna przy wdrażaniu nowych technologii.

DODATKOWE USŁUGI INFORMATYCZNE

  • Wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie systemu ochrony antywirusowej,
  • wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie systemu backupu,
  • tworzenie oraz hosting stron internetowych – projektowanie i realizacja nowoczesnych stron internetowych, pomoc w bieżących aktualizacjach,
  • udostępnianie stron na własnych serwerach, utrzymywanie poczty elektronicznej,
  • projektowanie oraz budowa/rozbudowa sieci komputerowych,
  • projektowanie, dostawa, instalacja i konserwacja systemów monitorowania obiektów oraz systemów alarmowych,
  • sprzedaż, dostawa i montaż sprzętu komputerowego, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych; sprzedaż komputerów (HP, Dell, Lenovo i innych) oraz oprogramowania (Microsoft, ESET, Kaspersky, G Data, Avast i wielu innych marek).