Spytaliśmy naszych specjalistów, którzy zajmują się outsourcingiem IT, jakie największe zalety tej usługi nasi klienci odkryli w czasach pandemii.
- Bardzo szybkie wdrożenie usług ułatwiających pracę zdalną, dzięki czemu pracownicy mogli pracować wydajnie i bez problemów
- Utrzymywanie stałego, wysokiego poziomy bezpieczeństwa
- Elastyczne podejście do aktualnych potrzeb, np. rozszerzenie usługi
- Korzystasz z zespołu specjalistów, a więc nawet gdyby ktoś był na kwarantannie, inny pracownik go zastąpi
- Mniejszy wydatek aniżeli tworzenie i utrzymanie działu IT
- Wdrożenie najbardziej adekwatnych rozwiązań
- Większa gwarancja ciągłości procesów biznesowych
Często uważa się, że wprowadzanie innowacji musi trwać długo, jednak jeśli stworzy się odpowiednie warunki w organizacji, co outsourcing IT w znaczący sposób ułatwia, szansa na ich szybkie wprowadzenie w trudnych czasach jest o wiele większa. Jest to jeden ze sposobów uzyskania przewagi nad konkurencją oraz zmniejszenia ryzyka biznesowego.