AT Computers

Pn - Pt - 8.00-16.00
ul. Wł. Jagiełły 45
tel. 61 624 34 84

Dlaczego AT Computers

9 lat doświadczenia i działalności na rynku lokalnym

doświadczony zespół serwisantów

fachowa obsługa wynikającą z wieloletniego doświadczenia

legalnie działająca firma, wystawiamy faktury i paragony

płatność gotówką lub kartą płatniczą

100% zadowolonych klientów

gwarancja na usługi

krótkie terminy realizacji

stała opieka, cykliczne przeglądy serwisowe

Oferta serwisu

Oferujemy Państwu kompleksowy serwis sprzętu komputerowego.
Jeśli pojawi się problem z działaniem laptopa lub komputera
stacjonarnego, a nie będą Państwo wiedzieli co zrobić,
prosimy dostarczyć go do naszego serwisu.

Rozwiążemy Państwa problem w najlepszy możliwy sposób.

Wykonamy dla Państwa:

  • diagnozę usterki sprzętu,
  • naprawę i modernizację komputerów i laptopów,
  • reballing układu graficznego (naprawa karty graficznej w laptopie),
  • naprawę układu zasilania,
  • konserwację układu chłodzenia,
  • wymianę klawiatury, dysku twardego, obudowy,
  • wymianę gniazd USB, LAN, VGA, AUDIO,
  • instalację systemu operacyjnego z zachowaniem danych,
  • konfigurację sieci,
  • optymalizację systemu operacyjnego,
  • instalację oprogramowania,
  • usunięcie wirusów,
  • odzyskiwanie danych – z kart pamięci SD, dyski twarde, pendrive.

Regulamin Serwisu AT Computers


Godne uwagi

Zaledwie kilkuletnie laptopy wymieniane w firmach na nowsze, często są w doskonałym stanie technicznym.  Dlatego zakup poleasingowych komputerów to najlepszy sposób na zdobycie wysokiej klasy urządzenia w bardzo przystępnej cenie – porównywalnej do tanich laptopów, dostępnych w sieciach handlowych. Oferowane przez nas komputery objęte są roczną gwarancją (świadczymy usługi serwisu gwarancyjnego) i zawierają legalne oprogramowanie.

  • Laptop Dell

    Laptop Dell Latitude E6420

    Gwarancja: 12 miesięcy
    Processor: Intel Core i5-2540M 2,6 GHz
    RAM: 4 GB
    Dysk twardy: 250GB
    Matryca: 14' matowa
    Napęd: DVD-RW
    System operacyjny: Windows 7 Professional 64-bit
    Cena: 1150,00 zł


  • Komputer stacjonarny Dell 960

    Gwarancja: 12 miesięcy
    Processor: Intel Core 2 Duo E8400 3,0 GHz
    RAM: 4 GB
    Dysk twardy: 250GB
    Napęd: DVD-RW
    System operacyjny: Windows 7 Professional
    Cena: 900,00 zł

    Komputer stacjonarny Dell E6420
  • Oprogramowanie antywirusowe

    Oprogramowanie antywirusowe

    Bez wysokiej klasy oprogramowania antywirusowego, internetowi przestępcy i złośliwe aplikacje mają otwarty dostęp do Twojego komputera. W naszej ofercie znajdziesz starannie wyselekcjonowane programy, polecane przez specjalistów AT Computers.
    W ramach serwisu możesz zamówić dodatkowo usługę instalacji oprogramowania na Twoim komputerze.

    zobacz ofertę

Twoje Centrum Pomocy

O co klienci pytają najczęściej?

  • Ile czasu trwa naprawa?

    W większości przypadków to 2-3 dni robocze (dotyczy to sprzętu nie posiadającego gwarancji, prędkość naprawy sprzętu posiadającego gwarancję nie zależy od nas tylko od producenta i waha się od 14 do 28 dni roboczych), jeśli zależy Ci na ekspresowej naprawie, zadzwoń - dostosujemy się.

  • Dlaczego warto wykonywać zalecany przegląd techniczny?

    Podobnie jak w przypadku przeglądu samochodów, warto zlecać cykliczne przeglądy sprzętu komputerowego. Po przeglądzie zmniejsza się ryzyko usterek komputera, natomiast zwiększa się bezpieczeństwo i komfort pracy oraz wydajność sprzętu. W związku z bardzo dużą ilością danych płynących z internetu zalecamy wykonywanie przeglądu średnio co pół roku.

  • Czy otrzymam gwarancję na naprawę?

    Wszystkie naprawy wykonywane w naszym serwisie są objęte gwarancją serwisową - długość gwarancji zależy od naprawianego uszkodzenia i rodzaju sprzętu. Gwarancja nie obejmuje instalowanego przez nas lub klienta oprogramowania użytkowego lub systemowego.

  • Czy otrzymam gwarancję na części i podzespoły wykorzystane podczas naprawy?

    Tak. Gwarancję na wykorzystane części i podzespoły podczas naprawy świadczy producent. Jednak jeśli naprawa była wykonywana w naszym serwisie, cały proces reklamacji jest prowadzony przez nas.

  • Czy naprawicie telefony i tablety?

    Smartfonów nie naprawiamy, w przypadku tabletów zajmujemy się jedynie oprogramowaniem.

  • Mój komputer się zawiesza lub wolno pracuje.

    Winą tego stanu w 90% przypadków jest wina oprogramowania, duża ilość zainstalowanych aplikacji wpływa na wydajność Twojego systemu. Przyczyną może być zainfekowany komputer złośliwym oprogramowaniem lub "umierający dysk twardy". W wielu przypadkach wystarczy dokładne wyczyszczenie systemu z niepożądanego oprogramowania lub reinstalacja systemu operacyjnego. Do dokładnej oceny przyczyny wolnego działania systemu lub jego zawieszania konieczne jest dostarczenie komputera do naszego serwisu.

  • Mój system nie uruchamia się, czy w przypadku naprawy stracę dane?

    Jeśli zachodzi potrzeba reinstalacji systemu operacyjnego lub formatowania dysku twardego zawsze Cię o tym poinformujemy. Ty podejmujesz decyzję czy mamy zabezpieczyć Twoje dane. Wyjątkiem jest dysk twardy, który uległ uszkodzeniu, wtedy informujemy Cię o tym i przedstawiamy Ci istniejące możliwości odzyskania danych. Zawsze zalecamy wykonanie kopii zapasowej ważnych danych zanim dostarczysz komputer lub laptopa do serwisu.

  • Czy należy czyścić komputer?

    Oczywiście. Warstwy kurzu zalegające na wentylatorach mogą osłabiać wydajność systemu chłodzenia a nawet doprowadzić do awarii wentylatora co może doprowadzić do uszkodzenia płyty głównej, lub procesora. W przypadku laptopa jeśli zostaną zapchane otwory wentylacyjne może dojść do poważnych uszkodzeń. Jeśli twój komputer się przegrzewa, ma problemy ze stabilnością lub głośno pracuje należy go wyczyścić, w tym celu należy go dostarczyć do naszego serwisu, w przypadku laptopów prosimy o zabranie ze sobą zasilacza.

  • Co to jest wirus, trojan i jak mogę zainfekować swój komputer?

    Jest to rodzaj prostego programu komputerowego, z tendencją do powielania się. Trojany to grupa złośliwego oprogramowania, która ma za zadanie wykradanie rozmaitych informacji z komputera np. haseł itp. Najczęstszym źródłem jest internet lub sieci lokalne, wchodząc na podejrzane serwisy możesz nieświadomie zarazić komputer, klikanie w nieznane linki z poczty również może doprowadzić do infekcji. Często podłączając zainfekowany dysk, pendrive lub wkładając inny nośnik, możesz zarazić swój komputer. Aby bronić się przed infekcjami zalecamy instalację oprogramowania antywirusowego. Takie oprogramowanie można nabyć w naszym serwisie lub na www.dobreantywirusy.pl.

  • Przez pomyłkę zostały usunięte ważne pliki, czy je odzyskam?

    W większości przypadków TAK. Zalecamy wyłączyć komputer i zadzwonić do naszego serwisu. W żadnym wypadku nie należy instalować na komputerze nowego oprogramowania/usuwać starego lub kopiować na dysk twardy jakichkolwiek danych.

  • Zalałem laptopa co zrobić?

    Należy jak najszybciej wyłączyć komputer, odłączyć od zasilania sieciowego, wyjąć baterię oraz zadzwonić do naszego serwisu w celu uzyskania dalszych instrukcji.

  • Mam komputer ponad 3-letni czy warto zmieniać na nowy?

    Zależy do czego go używasz, jeśli do filmów, muzyki, aplikacji biurowych itp. wystarczy optymalizacja oprogramowania oraz zainstalowanych komponentów. Jeśli komputer głównie jest używany do gier / obrabiania grafiki to wtedy należy zastanowić się nad modernizacją komputera - jednakże nie zawsze należy wymienić wszystkie podzespoły, nieraz zmiana kilku komponentów spowoduje znaczny przyrost wydajności. Abyśmy mogli ocenić czy warto inwestować w nowy komputer lub modernizować obecny należy dostarczyć do nas swój komputer lub dokładną specyfikację aktualnie zamontowanych podzespołów.

  • Mój internet czasem zwalnia co jest przyczyną?

    Jeśli mamy dostęp za pomocą sieci bezprzewodowej warto sprawdzić rodzaj zabezpieczeń. Częstą przyczyną jest podłączanie się osób postronnych do Twojej sieci. Przyczyną może być również złośliwe oprogramowanie zainstalowane na komputerze lub mocno obciążone łącza dostawcy internetu.

  • Chce podłączyć drugi komputer do internetu, kupiłem router - czy niezbędna jest jego konfiguracja?

    Oczywiście. Należy go skonfigurować zależnie od Twojego dostawcy oraz zabezpieczyć, aby osoby trzecie nie mogły korzystać z Twojego internetu, gdyż poza obciążeniem i spadkiem wydajności Twojego internetu, osoby te, mogą narazić Cię na szereg przykrych konsekwencji. Polecamy kontakt z naszym serwisem w celu wyjaśnienia niebezpieczeństwa.

Serwis AT Computers
tel. 61 624 34 84
serwis@atcomp.pl